Paan Server

Paan server ditubuhkan pada 26/03/2008 hehe baru lagi,
sejarah pahit hitam nak create server ini asyik kena downlaod install 4-6 kali pastu cari la crack server last2 aku jumpa,

walaupun server aku dah nak berusia dah dekat sebulan , sebelum ni aku asyik guna rcon untuk control server hehehe, baru semalam tau guna command amxmodx, rupenya kena buat setinfo dulu ,hehehe terima kasih ye DoN, set plugin untuk amx semua tau, tapi bila nak guna command amx tak tau sembelum keh keh keh


Server on bila2 tengok dulu kalau ranking dalam ltm server tak bagus, tak on kot hehe,
kalau asyik kena hing ping server on, Server aku pun dah maju macam ltm ni
kena pakai sxe, ehhee
Penting ni pakai sxe tak susah, downlaod--->> install--->> open -->> injected---- Open la Cs/CZ ke

Server aku on time2 cuti je atau semester, tengok2 la kalau dpt sambung study atau aku keje , server aku ni bye2 hehehe

Paan Server
Paan Superheoroes
Paan Soccerjam

Comments

Popular posts from this blog

mp3 List