june

Wahh skrg dah bulan jun, lagi seminggu aku start semester kedua, aku pun tak tau apa bakal result periksa. aku sebenarnye, ada masalah sikit untuk ingat.. tak pe next semester nih aku nak cuba strategi aku , aku cuba buat jadual belajar aku, biar balance study dengan lepak..

aku terasa agak shock( kejutan budaya) ... 4 bulan je belajar beb , terasa agak cepat.. aku ambik accounting.. sebab calculation, bagi aku , aku masih boleh bawa calculation dalam accouting, tapi subject teori aku ada masalah untuk mengingat..
jadi aku fikir aku cuba buat sesuatu.. mesti boleh.. dan mesti ada cara..


bulan lepas..

aku tiba pc aku buat hal, aku tengok elok study guna slides dari komputer , tiba2 monitor aku padam..

maka terpaksalah aku beli monitor baru .. samsung 20 inch .. ok gak wide screen aku nih, harga aku beli nih pun dlm rm439 , ok la , tempat lain still mahal lagi rm450, LG 19 inch lagi mhal dari aku beli nih..
tapi sebenarnya samsung bukan the best untuk monitor, bagi aku viewsonic la the best..

Comments

Popular posts from this blog

mp3 List